شركت مخابرات استان يزد اعلام كرد، تاكنون بيش از 30 ميليارد ريال وام به شركت‌هاي خصوصي نوپا اعطا شده است. 

مرتضي رئيس‌زاده، مدير مالي شركت مخابرات استان يزد و دبير كميته وام وجوه اداره شده استان يزد، ضمن اعلام اين خبر، گفت: در راستاي اجراي دستورالعمل وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و در جهت افزايش و توسعه كاربردهاي ارتباطات و فناوري اطلاعات در كشور، كميته وام وجوه اداره شده استان تا كنون به شركت‌هاي خصوصي نوپا بيش از 30 ميليارد ريال وام پرداخت كرده است .

وي افزود: در استان يزد از بين ده گروه تعريف شده توسط وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به 8 گروه متقاضي در قالب 51 شركت اعم از توليد كنندگان داخلي مرتبط با ict آموزشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي، شركت‌هاي نرم‌افزاري وام اعطا شده است.

دبير كميته وام وجوه اداره شده استان يزد از عدم وجود محدوديت مدت زماني و هيچ گونه محدوديت خاصي براي پرداخت وام به متقاضيان خبر داد و گفت: استان يزد بعد از تهران بيشترين تعداد مصوبات را به خود اختصاص داده است كه اين امر بيانگر پيشرو بودن استان در بين استانهاي ديگر است .

شايان ذكر است، در راستاي افزايش و توسعه كاربردهاي ارتباطات و فناوري اطلاعات در كشور، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به منظور حمايت از شركت‌هاي خصوصي به10 گروه تعريف شده وام اعطا مي كند.

متقاضيان مي‌توانند به پايگاه اينترنتي

 WWW.YAZDTELECOM.IR

قسمت وام وجوه اداره شده و يا جهت ثبت نام به نشاني اينترنتي

 WWW.ITRC.AC.IR.

مراجعه نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا